ВЕРСІЯ САЙТУ ДЛЯ ЛЮДЕЙ З ВАДАМИ ЗОРУ

Рекомендації вчителям-предметникам для роботи з п’ятикласниками:

  1. 1.Враховуйте труднощі адаптаційного періоду, вікові особливості п’ятикласників при виборі термінології, доборі методичних прийомів.
  2.  
  3. 2.Не перевантажуйте учнів надмірними за обсягом домашніми завданнями, дозуйте їх з урахуванням рівня підготовки учня, гігієнічних вимог віку.
  4.  
  5. 3.Стежте за темпом уроку – високий темп заважає багатьом дітям засвоювати матеріал.
  6.  
  7. 4.Налагоджуйте емоційний контакт з класом.
  8.  
  9. 5.На засіданнях методичних об’єднань, класних та шкільних нарадах відпрацюйте єдині вимоги до учнів (дотримуйтесь єдиного орфографічного режиму, критеріїв оцінювання).
  10.  
  11. 6.Продовжуйте розвиток та формування ключових компетентностей дітей.
  12.  
  13. 7.Налагоджуйте емоційний контакт з батьками школярів.
  14.  
  15. 8.Ніколи не використовуйте оцінку як засіб покарання учня. Оцінка досягнень повинна орієнтуватися на успіх, сприяти мотивації навчання, а не її зниженню.
  16.  
  17. 9.Фіксуйте позитивну динаміку в розвитку кожного учня (не порівнюйте Катерину і Миколу, а порівнюйте Миколу сьогодні і вчора).
  18.  
  19. 10.Розвивайте навички самоконтролю, вміння оцінювати свою роботу й роботу класу. Не бійтеся визнавати свої помилки. Постійно аналізуйте «плюси» і «мінуси» у своїй роботі.
  20.  
  21. 11.Використовуйте різні методики в групах, парах, індивідуально.
  22.  
  23. 12.Розвивайте уважність учнів, уміння зосереджуватися на окремих деталях.
  24.  
  25. 13.Виховуйте почуття відповідальності за одержані знання, переконуйте учнів у майбутньому їх застосуванні.
  26.  
  27. 14.Під час навчально–виховного процесу та на уроках фізичного виховання, під час позаурочних, позашкільних заходів враховуйте  стан здоров’я школярів.
  28.  
  29. 15.Не утворюйте психотравмуючих ситуацій при виставленні оцінок за контрольні роботи, семестрові. Виставляйте оцінки не формально, а з урахуванням особистісних досягнень кожного учня.

Коментарі