Рекомендації вчителям-предметникам для роботи з п’ятикласниками:
Розділ: Психологічна служба школи / Дата: 21.01.2019
- 1.Враховуйте труднощі адаптаційного періоду, вікові особливості п’ятикласників при виборі термінології, доборі методичних прийомів.
-
- 2.Не перевантажуйте учнів надмірними за обсягом домашніми завданнями, дозуйте їх з урахуванням рівня підготовки учня, гігієнічних вимог віку.
-
- 3.Стежте за темпом уроку – високий темп заважає багатьом дітям засвоювати матеріал.
-
- 4.Налагоджуйте емоційний контакт з класом.
-
- 5.На засіданнях методичних об’єднань, класних та шкільних нарадах відпрацюйте єдині вимоги до учнів (дотримуйтесь єдиного орфографічного режиму, критеріїв оцінювання).
-
- 6.Продовжуйте розвиток та формування ключових компетентностей дітей.
-
- 7.Налагоджуйте емоційний контакт з батьками школярів.
-
- 8.Ніколи не використовуйте оцінку як засіб покарання учня. Оцінка досягнень повинна орієнтуватися на успіх, сприяти мотивації навчання, а не її зниженню.
-
- 9.Фіксуйте позитивну динаміку в розвитку кожного учня (не порівнюйте Катерину і Миколу, а порівнюйте Миколу сьогодні і вчора).
-
- 10.Розвивайте навички самоконтролю, вміння оцінювати свою роботу й роботу класу. Не бійтеся визнавати свої помилки. Постійно аналізуйте «плюси» і «мінуси» у своїй роботі.
-
- 11.Використовуйте різні методики в групах, парах, індивідуально.
-
- 12.Розвивайте уважність учнів, уміння зосереджуватися на окремих деталях.
-
- 13.Виховуйте почуття відповідальності за одержані знання, переконуйте учнів у майбутньому їх застосуванні.
-
- 14.Під час навчально–виховного процесу та на уроках фізичного виховання, під час позаурочних, позашкільних заходів враховуйте стан здоров’я школярів.
-
- 15.Не утворюйте психотравмуючих ситуацій при виставленні оцінок за контрольні роботи, семестрові. Виставляйте оцінки не формально, а з урахуванням особистісних досягнень кожного учня.
Коментарі