ВЕРСІЯ САЙТУ ДЛЯ ЛЮДЕЙ З ВАДАМИ ЗОРУ

Як допомогти дитині адаптуватися до навчально-виховного процесу

Поради для батьків п’ятикласників

  1. 1.Формуйте позитивне ставлення до школи, вчителів. Не висловлюйте критику на адресу вчителя чи школи у присутності дитини. Підтримуйте авторитет педагогів.
  2.  
  3. 2.Допомагайте дитині виконувати домашні завдання, але не робіть їх за неї. Встановіть разом із дитиною спеціальний час для виконання домашніх завдань і стежте за його дотриманням.
  4.  
  5. 3.Чергуйте виконання домашніх завдань із відпочинком та фізичною працею.
  6.  
  7. 4. Стежте за порадами вчителів, записаними у щоденнику та робочих зошитах дитини.
  8.  
  9. 5.Дбайте про всебічний розвиток своєї дитини. Помічайте і заохочуйте навіть найменші успіхи в навчанні та поведінці.
  10.  
  11. 6.Якщо вас щось турбує в поведінці дитини, не поспішайте з висновками – ні про дитину, ні про вчителя. Розмовляйте з учителями про успішність дитини, її поведінку та взаємини з іншими дітьми. Навіть, якщо немає особливих причин для занепокоєння, консультуйтеся з учителем не рідше, ніж раз на два місяці.
  12.  
  13. 7. Пам’ятайте, що клас – це поєднання трьох колективів – дітей, батьків, учителів. Що дружніші та цілеспрямованіші ці колективи, то ліпша атмосфера, у якій розвиватиметься дитина. Адже вона проводить у школі набагато більше часу, аніж удома.
  14.  
  15. 8. Стежте за тим, щоб у дитини було все необхідне для навчання.
  16.  
  17. 9. Керуйтеся у спілкуванні з дитиною правилом: найдієвіший спосіб виховання – особистий приклад.
  18.  
  19. 10. Пам’ятайте: праця, зокрема навчальна, не завдає шкоди вихованню дитини, а бездіяльність – її перший ворог.

 

Поради батькам щодо формування у дітей адекватної самооцінки

 

  • – Не оберігайте дитину від повсякденних справ, не прагніть вирішувати за неї всі проблеми, але і не перенавантажуйте її тим, що їй непосильно.
  •  
  • – Нехай дитина виконує доступні їй завдання і одержує задоволення від зробленого.
  •  
  • – Не перехвалюйте дитину, але ї не забувайте заохочувати її, коли вона цього заслуговує.
  •  
  • – Заохочуйте в дитині ініціативу. Нехай вона буде лідером усіх починань, але також покажіть, що інші можуть бути краще неї.
  •  
  • – Не забувайте заохочувати інших у присутності дитини. Підкресліть достоїнства іншого і покажіть, що ваша дитина також може досягти цього.
  •  
  • – Показуйте своїм прикладом адекватність ставлення до успіхів і невдач. Оцінюйте уголос свої можливості й результати справи.
  •  
  • – Не порівнюйте дитину з іншими дітьми. Порівнюйте її із самою собою (тією, якою вона була вчора чи, можливо, буде завтра).

 

Коментарі