ВЕРСІЯ САЙТУ ДЛЯ ЛЮДЕЙ З ВАДАМИ ЗОРУ

Адаптація п’ятикласників до навчання в основній школі

Рекомендації вчителям-предметникам для роботи з п’ятикласниками:

  1. 1.Враховуйте труднощі адаптаційного періоду, вікові особливості п’ятикласників при виборі термінології, доборі методичних прийомів.
  2.  
  3. 2.Не перевантажуйте учнів надмірними за обсягом домашніми завданнями, дозуйте їх з урахуванням рівня підготовки учня, гігієнічних вимог віку.
  4.  
  5. 3.Стежте за темпом уроку – високий темп заважає багатьом дітям засвоювати матеріал.
  6.  
  7. 4.Налагоджуйте емоційний контакт з класом.
  8.  
  9. 5.На засіданнях методичних об’єднань, класних та шкільних нарадах відпрацюйте єдині вимоги до учнів (дотримуйтесь єдиного орфографічного режиму, критеріїв оцінювання).
  10.  
  11. 6.Продовжуйте розвиток та формування ключових компетентностей дітей.
  12.  
  13. 7.Налагоджуйте емоційний контакт з батьками школярів.
  14.  
  15. 8.Ніколи не використовуйте оцінку як засіб покарання учня. Оцінка досягнень повинна орієнтуватися на успіх, сприяти мотивації навчання, а не її зниженню.
  16.  
  17. 9.Фіксуйте позитивну динаміку в розвитку кожного учня (не порівнюйте Катерину і Миколу, а порівнюйте Миколу сьогодні і вчора).
  18.  
  19. 10.Розвивайте навички самоконтролю, вміння оцінювати свою роботу й роботу класу. Не бійтеся визнавати свої помилки. Постійно аналізуйте «плюси» і «мінуси» у своїй роботі.
  20.  
  21. 11.Використовуйте різні методики в групах, парах, індивідуально.
  22.  
  23. 12.Розвивайте уважність учнів, уміння зосереджуватися на окремих деталях.
  24.  
  25. 13.Виховуйте почуття відповідальності за одержані знання, переконуйте учнів у майбутньому їх застосуванні.
  26.  
  27. 14.Під час навчально–виховного процесу та на уроках фізичного виховання, під час позаурочних, позашкільних заходів враховуйте  стан здоров’я школярів.
  28.  
  29. 15.Не утворюйте психотравмуючих ситуацій при виставленні оцінок за контрольні роботи, семестрові. Виставляйте оцінки не формально, а з урахуванням особистісних досягнень кожного учня.

Як допомогти дитині адаптуватися до навчально-виховного процесу

Поради для батьків п’ятикласників

  1. 1.Формуйте позитивне ставлення до школи, вчителів. Не висловлюйте критику на адресу вчителя чи школи у присутності дитини. Підтримуйте авторитет педагогів.
  2.  
  3. 2.Допомагайте дитині виконувати домашні завдання, але не робіть їх за неї. Встановіть разом із дитиною спеціальний час для виконання домашніх завдань і стежте за його дотриманням.
  4.  
  5. 3.Чергуйте виконання домашніх завдань із відпочинком та фізичною працею.
  6.  
  7. 4. Стежте за порадами вчителів, записаними у щоденнику та робочих зошитах дитини.
  8.  
  9. 5.Дбайте про всебічний розвиток своєї дитини. Помічайте і заохочуйте навіть найменші успіхи в навчанні та поведінці.
  10.  
  11. 6.Якщо вас щось турбує в поведінці дитини, не поспішайте з висновками – ні про дитину, ні про вчителя. Розмовляйте з учителями про успішність дитини, її поведінку та взаємини з іншими дітьми. Навіть, якщо немає особливих причин для занепокоєння, консультуйтеся з учителем не рідше, ніж раз на два місяці.
  12.  
  13. 7. Пам’ятайте, що клас – це поєднання трьох колективів – дітей, батьків, учителів. Що дружніші та цілеспрямованіші ці колективи, то ліпша атмосфера, у якій розвиватиметься дитина. Адже вона проводить у школі набагато більше часу, аніж удома.
  14.  
  15. 8. Стежте за тим, щоб у дитини було все необхідне для навчання.
  16.  
  17. 9. Керуйтеся у спілкуванні з дитиною правилом: найдієвіший спосіб виховання – особистий приклад.
  18.  
  19. 10. Пам’ятайте: праця, зокрема навчальна, не завдає шкоди вихованню дитини, а бездіяльність – її перший ворог.

 

Поради батькам щодо формування у дітей адекватної самооцінки

 

  • – Не оберігайте дитину від повсякденних справ, не прагніть вирішувати за неї всі проблеми, але і не перенавантажуйте її тим, що їй непосильно.
  •  
  • – Нехай дитина виконує доступні їй завдання і одержує задоволення від зробленого.
  •  
  • – Не перехвалюйте дитину, але ї не забувайте заохочувати її, коли вона цього заслуговує.
  •  
  • – Заохочуйте в дитині ініціативу. Нехай вона буде лідером усіх починань, але також покажіть, що інші можуть бути краще неї.
  •  
  • – Не забувайте заохочувати інших у присутності дитини. Підкресліть достоїнства іншого і покажіть, що ваша дитина також може досягти цього.
  •  
  • – Показуйте своїм прикладом адекватність ставлення до успіхів і невдач. Оцінюйте уголос свої можливості й результати справи.
  •  
  • – Не порівнюйте дитину з іншими дітьми. Порівнюйте її із самою собою (тією, якою вона була вчора чи, можливо, буде завтра).

 

Виховна година з учнями 7-А класу на тему «Як приймати рішення» (ІІ частина)

24 травня 2018 року Шугалєй Оленою Юріївною було проведено виховну годину з учнями 7-А класу на тему «Як приймати рішення» (ІІ частина) (впровадження варіативної програми виховної роботи з питань протидії торгівлі дітьми «ОСОБИСТА ГІДНІСТЬ. БЕЗПЕКА ЖИТТЯ. ГРОМАДЯНСЬКА ПОЗИЦІЯ»).

Виховна година з учнями 7-А класу на тему «Як приймати рішення» (ІІ частина) Продовжувати читання Виховна година з учнями 7-А класу на тему «Як приймати рішення» (ІІ частина)

Поради випускникам щодо підготовки та проходження ЗНО

Поради випускникам щодо підготовки та проходження ЗНО

 Послідовність підготовки до ЗНО:

Розробіть план підготовки до ЗНО: визначте обсяг роботи на кожен тиждень, день. Заплануйте, коли саме ви вивчатимете той чи той розділ, ту чи ту тему. Психологи радять розпочинати з найцікавішої теми — це допоможе швидко звикнути до режиму роботи. Продовжувати читання Поради випускникам щодо підготовки та проходження ЗНО

Поради батькам щодо формування у дітей адекватної самооцінки

Поради батькам щодо формування у дітей адекватної самооцінки

  • Не оберігайте дитину від повсякденних справ, не прагніть вирішувати за неї всі проблеми, але і не перенавантажуйте її тим, що їй непосильно. Нехай дитина виконує доступні їй завдання і одержує задоволення від зробленого.

Продовжувати читання Поради батькам щодо формування у дітей адекватної самооцінки

Виховна година з учнями 7-В класу

7 травня Скоробогата Тетяна Валеріївна провела виховну годину з учнями 7-В класу на тему «Безпека-небезпека (частина І)» (впровадження варіативної програми виховної роботи з питань протидії торгівлі дітьми «ОСОБИСТА ГІДНІСТЬ. БЕЗПЕКА ЖИТТЯ. ГРОМАДЯНСЬКА ПОЗИЦІЯ»).

Вправа «Ризиковані ситуації»:

Виховна година з учнями 7-В класу

Продовжувати читання Виховна година з учнями 7-В класу