ВЧИМОСЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ

Правила толерантної поведінки в закладі: • Взаємна повага. • Повне розуміння і терпимість один до одного. • Умій слухати вчителя. • В їдальні поступайся місцем молодшим. • Дотримуйся правил поведінки та порядку у навчальних кабінетах, де проходять уроки, поважаючи тим самим працю своїх товаришів і працівників закладу. • Не забувай говорити слова вітання кожному, хто … Продовжувати читання ВЧИМОСЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ

ВЧИМОСЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ

Правила поведінки в закладі освіти

Правила поведінки для здобувачів освіти І. Ми – відповідальні, старанні і наполегливі у навчанні: 2. Правила поведінки для здобувачів освіти базуються чинному законодавстві в сфері освіти. 3. Здобувач освіти приходять до школи без запізнень, за 10-15 хвилин до початку занять, чисті і охайні, займають своє робоче місце з першим дзвінком, готують все необхідне навчальне приладдя. … Продовжувати читання Правила поведінки в закладі освіти

Правила поведінки в закладі освіти

Маркери булінгу

Ознаки того, що дитину цькують у школі: Відмова іти до школи з різних причин — «не хочу, не цікаво, не бачу сенсу…» Відсутність контакту з однолітками: немає друзів, зідзвонювань, не ведеться переписка у соцмережах, похід до школи і повернення звідти наодинці, немає у кого запитати домашнє завдання. Психосоматичні ознаки: часті хвороби, наприклад, ломота в тілі, … Продовжувати читання Маркери булінгу

Маркери булінгу

Пам’ятка для батьків: “ФОРМУЄМО ВОЛЬОВІ ЯКОСТІ В ДИТИНИ”

Допомагаючи своїй дитині набути вольових якостей, пам’ятайте, що: — навантаження має відповідати можливостям дитини; — якщо дитина виконує завдання без особливих зусиль, необхідно давати їй більш складні завдання; — якщо перед дітьми ставляться лише дуже легкі для них задачі, воля не тренується; — необхідно штучно створювати перешкоди, які необхідно подолати; — необхідно сполучати інтелектуальні та … Продовжувати читання Пам’ятка для батьків: “ФОРМУЄМО ВОЛЬОВІ ЯКОСТІ В ДИТИНИ”

Пам’ятка для батьків: “ФОРМУЄМО ВОЛЬОВІ ЯКОСТІ В ДИТИНИ”

Поради учням, як протистояти маніпуляціям!!!

У більшості ситуацій доцільно відразу висловити свою позицію і відмовити без пояснення причин і будь-яких виправдань. Уважно вислухайте співрозмовника і спокійно, але впевнено скажіть: «Ні, я не хочу», «Це не для мене». • Якщо треба відмовити другові чи іншій близькій людині, можна вибачитись або пояснити причину: «Вибач, нема настрою», «Щось не хочеться». • Якщо наполягають, … Продовжувати читання Поради учням, як протистояти маніпуляціям!!!

Поради учням, як протистояти маніпуляціям!!!

Як залишатись спокійним в умовах соціальної напруги

Як залишатись спокійним в умовах соціальної напруги

Як уникнути небезпеки в інтернеті на час дії карантину

Міністерство внутрішніх справ радить батькам обговорити зі своїми дітьми, які залишаються вдома на час карантину, як уникати небезпеки в інтернеті. «Онлайн уроки, спілкування з друзями і фільми — це все невіддільна частина інтернет життя сучасних дітей. А під час карантину в них більше часу «залипати» в телефонах, планшетах та комп’ютерах. Давайте не соромитись, а разом … Продовжувати читання Як уникнути небезпеки в інтернеті на час дії карантину

Як уникнути небезпеки в інтернеті на час дії карантину

Поради батькам щодо адаптації п’ятикласників

Поради для батьків п’ятикласників • Формуйте позитивне ставлення до школи, вчителів. Не висловлюйте критику на адресу вчителя чи школи у присутності дитини. Підтримуйте авторитет педагогів. • Допомагайте дитині виконувати домашні завдання, але не робіть їх за неї. Встановіть разом із дитиною спеціальний час для виконання домашніх завдань і стежте за його дотриманням. • Чергуйте виконання … Продовжувати читання Поради батькам щодо адаптації п’ятикласників

Поради  батькам щодо адаптації п’ятикласників

До уваги батькам! Зміни в законодастві.

Посилено відповідальність  батьків за навчання та розвиток дітей, памятка поліції.

До уваги батькам! Зміни в законодастві.

Поради для батьків гіперактивних дітей

Синдром дефіциту увага (СДУГ) — неврологічно-поведінковий розлад розвитку, який починається в дитячому віці. Найбільш яскраво гіперактивність проявляється в дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного віку. У цей період здійснюється перехід до навчальної діяльності й збільшується інтелектуальне навантаження: від дітей вимагається вміння концентрувати увагу на більш тривалий проміжок часу, доводити розпочату справу до кінця, досягати якогось … Продовжувати читання Поради для батьків гіперактивних дітей

Поради для батьків гіперактивних дітей

Інклюзія: аутизм у школі

За сприяння Фонду допомоги дітям з синдромом аутизму.  

Інклюзія: аутизм у школі

Поради батькам щодо підтримки дитини в період адаптації до школи

Безумовно, найкращим профілактичним засобом збереження психічного здоров’я в період адаптації до школи є уважне й лагідне ставлення батьків до дитини, розуміння ними її внутрішнього світу, проблем, переживань. Відомо, що не існує готових рецептів та моделей виховання, які можна просто взяти і без змін “прикласти” до своєї дитини. Але незважаючи на це, для полегшення процесу адаптації … Продовжувати читання Поради батькам щодо підтримки дитини в період адаптації до школи

Поради батькам щодо підтримки дитини в період адаптації до школи

Поради батькам щодо профілактики конфліктів серед дітей

Незалежно від ситуації, навчання дітей уміння вирішувати конфлікти допомагає їм рости й розвивати позитивні соціальні та емоційні навички. Використання особистого досвіду – це лише один зі способів ведення переговорів і вирішення конфліктів. Використовуйте ефективне спілкування. Неупереджена розмова з дитиною, активне вислуховування допомагають їй заспокоїтися, розібратись у своїх почуттях, з’ясувати, у чому проблема, і знайти її … Продовжувати читання Поради батькам щодо профілактики конфліктів серед дітей

Поради батькам щодо профілактики конфліктів серед  дітей

Пам’ятка «Девіантна поведінка та її різновиди»

Девіантна поведінка дитини – це система вчинків чи ок­ремі вчинки, які суперечать прийнятим в суспільстві нормам і проявляються у вигляді незбалансованих психічних, процесів, неадаптованості, порушенні процесів самоактуалізації та ухи­ленні від морального й етичного контролю особистості над власною поведінкою. Залежно від  порушення тих чи інших суспільних норм виокремлюють кілька видів девіації: делінквентна поведінка, адиктивна поведінка, наркозалежна … Продовжувати читання Пам’ятка «Девіантна поведінка та її різновиди»

Пам’ятка «Девіантна поведінка та її різновиди»

ВВЕДЕННЯ ПРАВИЛ

Правило має бути чітким.  Одне й те саме правило краще повторювати дитині кілька разів.  Правило має бути не тільки вимовлене, а й намальоване (на кухні, в дитячій тощо). Повторюючи правило, постарайтеся, щоб воно звучало не як наказ, а як доброзичлива порада. Правила мають бути сформульовані в позитивній формі (краще сказати: «Говори тихо», ніж: «Не кричи!»). … Продовжувати читання ВВЕДЕННЯ ПРАВИЛ

ВВЕДЕННЯ ПРАВИЛ